Lön!

Slutar jobbet om 40 minuter. Jag är så himla glatt överraskad att jag är ledig imorgon, känner mig lite trött.
Däremot om 2 veckor åker jag på 6dagarsvecka istället, då får jag minsann bita i det sura äpplet.

Fick min lönecheck precis. Egentligen är lönedagen imorgon men eftersom jag är ledig sa min chef att han hade fixat den till mig idag. Schysst!
Shopping imorgon yaaay, pff, skoja. Måste spara alla slantar jag kan. Om jag inte hittar en jacka och ett par sköna boots. Ganska trevligt att det för en gångs skull är sånt väder här att man är i behov av en höstjacka. Jag älskar ursäkter till att man "måste shoppa" något :)

Håll tummarna för oss att vi imorgon blir förälskade i lägenheten vi ska titta på och de säger att den är vår om vi vill ha den.
Lite surt dock, för tidigare ikväll betalde jag och Brandon 60 dollar för att bli medlemmar på en lägenhetssida för att få mer tillgång till olika ställen. Men det fanns typ nada där. Lite surt att betala för att se det.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0