Jag är ond Och vi fick lägenheten!


Sitter fortfarande med spänning och väntar på att få reda på om vi får lägenheten eller ej. Vi får reda på det idag iaf.
Hur som helst, varför säger jag att jagsjälv är ond?
Jo.
Han som hyr ut lägenheten ringde precis mitt jobb. Jag svarar. Han säger vart han ringer ifrån och undrar om jag kan hjälpa honom hitta en av de anställda, dvs moi. Redan då visste jag ju vem han sökte, men jag svarade trevligt "who?" bara för att jag tycker att det är så roligt att höra amerikaner försöka säga "Anna Gustafsson". Hahaha, jag har lätt för att underhålla mig själv. Jag satt och småfnissade i minst 20 minuter efter detta.

Hur som helst. Min make ringde precis. Vi fick lägenheten, yaaaay! Flytta in nästa torsdag eller fredag, dvs 16 eller 17 sept, perfekt! Ska betala deposit på lördag tydligen, och sen första månadshyran på fredag nästa vecka.

Oh va spännande!

Kommentarer
Postat av: syrran

GRATTIS!!!!!!!!!!

2010-09-10 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0