Godnatt!

Sitter i köket i Brandons familjs hus. Bara jag vaken och katterna. Brandon kommer nog snart, han var tvungen att lämna tillbaka däck till en vän och sedan sätta tillbaka några andra däck på bilen. Vilken perfekt tidpunkt att göra sånt på då liksom, 22.30 en lördagskväll..hmm.
Jag är redan trött, vilket iofs är bra för jag ska upp och jobba klockan 7 imorgonbitti. Ska snart gå upp till deras gästrum och sätta på nån film att somna till. Dessvärre måste jag vänta lite till för jag är i full gång med att tvätta. Ja, jag kunde väl iofs också ha valt en bättre tidpunkt för det, haha!
Nu är det inte mycket kvar i vår gamla lägenhet. Bara den stora bäddsoffan. Den ska vi flytta imorgon.
Jag har så dåligt samvete för att vi lämnar vår katt Mozart hemma själv inatt och även imorgon natt då vi också ska sova i Brandons familjs hus, detta pga att jag har ett sista morgonjobb-pass på motellet på måndag. För långt för att orka buss-pendla från Long beach till Redondo beach.

Nej nu ska tvätten in i torktumlaren! Även om torktumlare kan vara riktigt bekvämt ibland, måste jag erkänna att jag saknar tvätten hemma hos mamma och pappa, då kläderna vindtorkat på tvätträcket i trädgården, det är det bästa nytvättat jag vet!

Godnatt, hörs imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0