Fynd!


Efter jobbet igår gick jag och Brandon in i en antikaffär som ligger mittemot mitt jobb. Svindyra saker där inne, men åh så snygga. Och häftiga!
Överraskande kom vi iaf ut ur affären med en bautastor bok om Leonardo Da Vinci som vart översatt till engelska 1956, men som först var tryckt på 30talet. Den kostade dock bara 250 kr dock, vilket förvånade oss och han som jobbade i antikaffären haha.
Den boken är stor och tung och innehåller allt som han skapade och gjorde. Det tar nog ett helt liv att gå igenom hela boken, härligt livsprojekt va? haha! Jag och Brandon skämtade med varandra att när vi flyttar in i nya lägenheten borde vi sakta gå igenom gården med den boken under armen, för att smälta in bland alla andra musiker och konsnärer i byggnaden haha!
Efter antikaffären åkte vi till en annan secondhandaffär, Goodwill, fast inte den vid mitt jobb, det finns en annan lite större i norra Redondo beach. Hittade tyvärr inget passande soffbord där heller, men jag småfyndade lite småsaker och Brandon hittade ett par jeans.


Boken.


Jag vet ej ännu vad jag ska ha den till, men den hinken var så söt.


Ljusstake.


Fulfin ram, lite kitschig sådär. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0