Flytteliflytt

Idag har jag spenderat hela min lediga dag i Long beach och sökt jobb. Inget napp ännu men några Cv:n fattigare är jag iaf.
Vårt hyreskontrakt börjar gälla från söndag den 19 sept, men så fort han som målar och fräschar upp lägenheten är klar, får vi börja flytta in några dagar tidigare fastän kontraktet inte börjat gälla än, snällt va?
Målaren sa att lägenheten är redo imorgon. Dessvärre jobbar jag kväll både torsdag och fredag men har lördag ledigt, så på lördag spenderar jag nog hela dagen med att flytta över grejer dit.

Jag är hemma i Redondo beach nu. Har precis packat ner alla böcker, skivor och dvdskivor i lådor. Vår bokhylla är underbart praktisk ,man kan nämligen fälla ihop den, hur smart som helst. Man kan ju därmed lätt säga att "det var bättre förr", den bokhyllan är nämligen gammal, brukade tillhöra Brandons styvpappas föräldrar.


Flyttkartonger och den ihopfällda bokhyllan.


Nu sitter jag och längtar tills att Brandon ska komma hem. Han kommer att ha med sig mexikansk mat hem nämligen, därför lääängtar jag alltså, haha, efter mat, inte Brandon :)
Mozart är sur på mig eftersom alla flyttkartonger står i "hans hörna", där han brukar sova eftermiddag. Stackarn, mjau mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0