Flyttar idag

Idag flyttar vi till Long beach, bara en sista runda kvar i gamla lägenheten att hämta lite saker OCH vår katt Mozart såklart. Bilfärden till Long beach med Mozart i en låda kommer att bli ett helvete. Han HATAR att åka bil och då är den enda bil-erfarenheten han är en 2 minuters bilfärd från veterinären till vår gamla lägenhet. Nu ska han sitta i en bil i 30 minuter, det är ungefär hur lång tid det tar att köra från Redondo beach till Long beach.
Och nu har jag bara 3 timmar och 45 minuter kvar på mitt jobb, sen är jag väl arbetslös antar jag, eller "mellan två jobb" kanske låter bättre. Jag söker för fullt och det blir nog lättare för mig också när vi väl bor där att gå runt och leta jobb.
Det är så typiskt, att allt görs bättre på motellet nu när jag slutar. De lägger in trägolv i ett av sviterna vi har t.ex. PLUS, detta är det absoluta typiska, jag har tjatat på min chef att de borde börja servera frukt till den enkla frukosten vi har här på motellet, eftersom jag suttit och läst vad människor skriver online efter deras besök här och såå många skriver att frukt till frukosten hade gjort så mycket. Jag har tjatat på min chef om detta i 6 månader. i förrgår startade dom med frukt. Tack för den då liksom, fast jag måste erkänna att jag känner mig lite nöjd att mitt förslag gick igenom. Chefen sa till och med att det var min ide. MINSANN! 1-0 till mig.
Imorse åt jag 2 bananer bara för det.



Från Redondo beach....



..Till Long beach.

Bilder från google.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0