Ett riktigt osammanhängande inlägg

Det är svenskt höstväder i Redondo beach. Vart grått och molnigt de senaste dagarna och faktiskt riktigt råkallt. Jag tycker iofs att det är helt ok eftersom jag redan gett upp på att sommaren ska komma.
Däremot är det varmt i Long beach, konstìgt va? Det är typ som om att Skövde skulle vara råkallt och grått och molnigt men Skara skulle ha 25-30 grader varmt.
Igår strosade jag och Brandon runt i minst en timme i olika kvarter vi skulle kunna tänka oss att hyra en lägnhet i. Det var riktigt mysigt. Förhoppningsvis kan vi titta på den lägenheten jag la upp en bild på igår här på bloggen, imorgon. Jag har tydligen ledig dag imorgon. Mysko. Och så frågade min chef om jag inte kunde stanna en vecka extra efter det datum jag först sa, så jag ska jobba kvar här till 24 sept. Det känns faktiskt Ok.
Har ett nytt schema, eller det är nästan samma, bara lite annorlunda, (så mamma, jag mailar dig mitt nya schema så du vet när jag är online, okaay?)

Tuuusan. Jag glömde min kamera hemma, hade ju tänkt visa en bild på min nya blusklänning jag hade på mig häromdagen. Den får jag lägga upp imorgon istället. Kanske.

Förresten så lagade jag görgod mat idag! Kyckling och potatisskivor i ugnen med salt och rosmarin och grillad lök och paprika. Och så en svampsås till det. Jag tog med det i en lunchbox till jobbet idag, så ska värma upp det snart. Appropå ingenting alltså.

Igår kväll, kom några vänner över för att fira Brandons födelsedag.
Brandons vän Kyle och hans flickvän Maria och vi bestämde oss för att bila upp till Big bear nån helg och ehm, göra nåt hah, ingen snö där uppe än, men kanske, typ ut med en kanot? Ska tydligen finnas en kanot där uppe.

Okej, nu känner jag att detta inlägg är en enda röra. Ha en bra kväll!

Puss och Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0