En liten kort update

Slutar jobbet snart, 45 minuter kvar..
Jag har tränat den nya killen hela skiftet, fast det har vart helt dött på motellet, så man orkar liksom inte sitta på en stol bredvid varann i 8 timmar sträck och vara trevlig och pratglad, iaf inte jag haha!
Jag har bland annat spenderat lite av min tid med att sitta och kolla på parti-debatterna där hemma i Sverige på SVT play och TV4 Play. Jag hade dock hörlurarna på, hade nog inte vart så kul för den nya killen att sitta och lyssna på svenskt politiksnack haha.
Som tur var hade han med sig en egen dator så jag slapp få dåligt samvete. Han frågar tusen frågor i minuten, vilket hade vart bra om det gällt jobbet, men frågorna handlar om mig, mitt liv och Sverige. Jag säger bara det, 8 timmar är en lång tid...sååå för att få tyst på honom emellanåt försökte jag se upptagen ut på min laptop. Är jag alldeles förskräkckligt ond nu?
Förresten så sitter han på Youtube nu och lyssnar på nån som spelar Super Mario på piano.

Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0