Dagens lunch - kanelgifflar


Köpte en påse med kanelgifflar på Swedish market på IKEA igår. Tacka vet jag IKEA ibland. Dom har inte mycket, men det är det lilla som betyder något när man längtar hem.
Dom har tunnbröd och polarbröd. Lingonsylt. Musli. Svensk senap. Knäckebröd. Svensk ost. Frysta svenska pannkakor. Frysta köttbullar. Lax. Prinskorv. Sill. Kaviar. Marabouchoklad. Kexchoklad. Svenska fiskar. Ballerina och singoallakex. Lantchips. Osv osv. Det var faktiskt en hel del, fast jag köper inte så jättemycket av det, men lite småsaker iaf. Om jag vill lyxa till det köper jag ett paket med Delicato chokladbollar!
Hur som helst. I brist på lunchlåda idag tog jag med påsen med kanelgifflarna och har nu ätit nääästan hela påsen till lunch, men att antal koppar kaffe till. På söndag får man göra så tycker jag. Yummie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0