Bilder del 2; Kök



När man kommer in i det lilla köket.


Kökelikök.


Förvaring.


Mer förvaring.


Jag gillar fullproppade köksskåp. Mysigt på nåt sätt.


Det ska vara lite rörigt och slarvigt i ett sånthär litet och sött och gammeldags kök,
tycker jag alltså.


En härlig liten detalj i kaklet i köket. Jag ska matcha detta med en röd brödrost.
Det var dock billigare att köpa en riktigt trist vit brödrost, så det gjorde jag, men min
make som jobbar i bilshopen har en värmetålig rödfärg som han sa att han kan
måla brödrosten med. Gu va smart! Så snart kan jag ställa brödrosten där jag vill ha den
med färgen jag vill ha!


Visst är denna kastrull underbar? Jag hittade den på secondhand för 3 dollar.
Den är i jättebra skick och så är den mycket ren. Me like!


Titta mormor! Dina vykort hamnar direkt på kylskåpet när jag får dom på posten!


Jag hittade denna lilla bild på nätet så jag beställde det som kort. Den får mig alltid att le.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0