Trött

Jag känner mig trött. Kan inte slappna av pga jobb och allt det där. Känns jobbigt att jag egentligen inte direkt kände att cafe-jobbet lät som något för mig, då det var så himla mycket krav och regler och tester osv osv. Och tänk om de skulle ringa i helgen och säga att jobbet är mitt, kommer kännas jobbigt att besluta något, för helst hade jag isf sagt nej, men å andra sidan borde och måste jag nästan säga ja då jag verkligen behöver ett jobb.
Fortfarande inte hört något från Spa och skönhets-salongen, men jag var ju där för bara 2 dagar sen och hon hade 25 att intervjua typ, så lite hopp har jag där fortfarande. Imorgon får jag väl traska ut igen och lämna cv:n överallt. Fast jag vet inte längre vart jag ska gå, eftersom det känns som att jag vart överallt redan. Usch, ja nej idag känns allt ganska hopplöst faktiskt och just nu vill jag helst av allt bara flytta hem typ.

Kommentarer
Postat av: syrran

Gud vad jag hoppas att du får salongjobbet! Men ge fiket en chans om du får det, du kommer bli grym på att skumma med tiden:) Ge inte upp, du är ju jätteduktig och har blivit kallad på flera intervjuer redan!!! Ps. Snygg din blogg har blivit förresten!

2010-10-16 @ 12:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0