SKOR!!!!!

Idag efter att jag gått färdigt på Second street och sökt några nya jobb där, gick jag in på secondhand-affären där som jag nämnt här förut. Jag köpte faktiskt ett par skor för 12 dollar, måste ju ha nåt att byta med mot mina slitna converse, plus att dessa skor jag köpte är lite tåligare mot regn, idag var det inte kul att ha på sig converse iregn. Men framför allt så var dom bekväma!!! Det är det viktigaste för mig. När jag har jobb och en lön igen kan jag köra på lite mer fancy skor, men just nu behövde jag mest ett par bekväma, billiga skor som jag kan använda när jag traskar runt på jobblet.



Inga jättefancy som sagt, men lite söta är dom väl?





Kommentarer
Postat av: syrran

Jo, de är visst fancy!

2010-10-22 @ 09:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0