Raining dogs and cats

Herregud, det bara vräker ner regn ute. Åskan mullrar på distans. Ambulanser, poliser och brandkårs-bilar hörs med jämna mellanrum, folk här är ej vana vid att köra bil i regn, så det är alltid trafikkaos när det regnar.
Brandon hade visst fullt upp idag för hans körkort måste förnyas och det betyder att han måste spendera ett antal timmar på DMV-kontoret, minimum väntetid där är cirka 2-3 timmar, det är alltså bara kön. Så..jag antar att jag får traska omkring i regn och leta efter jobb...jag har inte ens ett paraply. Tusan, hade liksom tänkt att köpa ett men glömde!

När det för en gångs skull regnar och är sånthär mysväder här i LA, hade jag helst velat ha en ledig dag från jobbet och stanna inne och pyssla, men nu har jag ju inget jobb att vara ledig från, så då kan jag ju inte stanna inomhus utan att få dåligt samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0