Nya krafter

Pga all stress och allt annat så har jag glömt bort att faktiskt ge mig själv lite fritid att njuta eller ta hand om mig själv. Mamma skrev i ett mail att jag inte får glömma bort att njuta lite av havet också, så det har jag gjort nu. Kom nyss hem ifrån en timmes powerwalk utmed havet. Det var jätteskönt och så hade jag min ipod med också. Det var skönt att stänga av allat annat lite och bara njuta av utsikten och lyssna på musik. Ta en paus från jobbletandet vid datorn. Hade dock lite för varma kläder på mig och för lite solskyddsfaktor, så det kanske var bra att jag hade långärmad huvjacka på. Men ansiktet fick sig en liten ful bränna som är helt ojämn. Jag hoppas att det bara är rött för att jag har vart ute och motionerat och att det inte är pga solen.Hoppas..

Nu ska jag ta en mer kall än varm dusch och sen så ska jag nog sätta mig ner och börja bläddra i körskoleboken.


Jag vet inte om ni riktigt kan se hur roligt ansiktet ser ut med lite röda
och vita fläckar haha, men så är det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0