Nada

I princip inget har hänt idag. Har suttit i mjukiskläder och letat jobb online hela dagen och ibland tagit några pausingar för att titta på American Pickers på History channel online. Mina ögon måste verkligen vara fyrkantiga nu.
Imorgon ska jag runt till olika hotell och motell och leta jobb, ska skriva ner en lista ikväll så jag vet exakt vart jag ska åka. Ska iaf stiga upp tidigt imorgon bitti, för om man stiger upp ur sängen försent när man är arbetslös, är man slö resten av dagen och kvällen.
Jag har också mailat mitt gamla jobb och sagt att jag kan hoppa in och jobba när som helst!

Brandon ringde mig tidigare ikväll och sa att en av hans vänner som äger en målar-shop, han målar alltså bilar, hade en massa gamla coola grejer i sin shop som han inte vill behålla. Brandon sa att jag skulle ääälska sakerna där, speciellt en gammal fläkt. Hum? Jag är jättenyfiken nu på vad denne bilmålare har för nåt.

Det var nog allt för idag. Är man en arbetslös svensk i LA händer det inte så mycket spännande i bloggen. Sorry!

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag vet att jag upprepar mig, men du är jätteduktig Anna. Du KOMMER få napp, ge inte upp! kram

2010-10-21 @ 08:38:31
Postat av: Moster Karin

Håller tummarna. Hörde att kineserna sänkt räntan. Det påverkar i sin tur den amerikanska ekonomin men fråga mig inte hur. Hoppas att det blir fler jobb till arbetslösa svenskar i Long Beach. Kram

2010-10-21 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0