Min nya favorit på teve

Jag ser inte ofta på teve, men nu när vi har några tevekanaler inkluderat i vårat internetkontrakt, har jag småtittat lite om kvällarna.
Min favoritkanal är History channel. Det är så himla intressanta program på den kanalen.
Mitt absoluta favoritprogram heter American Pickers http://www.history.com/shows/american-pickers -kopiera och kolla in!
Det är jättekul. Två män åker runt till olika oftast gamla människor som samlat på sig en massa under åren. De rotar runt i ladorna efter saker som kan vara värda nåt och så försöker de köpa sakerna för billigare så att de sedan kan sälja det i deras antikaffärer och på så sätt tjänar de pengar.
Det vill jag göra. Det vill jag göra och jobba med! Åh tänk att öppna en antikaffäre....

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad synd med salongen och fiket, men ge inte upp. Du är jättejätteduktig. Bara fortsätt leta, det löser sig! Jag loggar in på skype vid tio svensk tid i kväll, alltså ett på dagen hos dig, om du känner för att skypa. kram

2010-10-19 @ 09:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0