Lordag

Gick upp vid 7 i morse och halv åtta tog jag och Brandon bilen till Redondo Beach, vi skulle vara barnvakter åt Brandons snart 4åriga småsyskon.
Vi tog dom till Mc Donalds för att äta frukost och leka i deras lekavdelning. Vilket jobb det var! De skulle springa åt alla håll och kanter och jag fick bekräftat att jag sååååå ska vänta med att skaffa barn MINST 5 år till. Minst alltså.
Sedan skulle vi till Isabellas ballet. Åh va söta flickorna var! Allt var såå rosa och putteluttigt. Och alla hade 2 olika skor att byta med under den 45min långa lektionen.
Efteråt åkte vi hem och lekte krig en stund, fast sedan tyckte Isabella att det blev för "killigt" så hon och jag satte oss och såg på en film om Barbie. Yay! Dessa barn är så himla "kill-och tjejiga". Lite väl mycket ibland t.om.
Vid 2tiden kom Brandons mamma och styvpappa hem igen och vi åt lite lunch, sedan åkte jag och Brandon och pratade med vår gamla granne på Beryl st. Trevligt trevligt, kul att man kan hålla kontakten.
Sedan kom två vänner till Brandon, de skulle köra min bil till Long Beach, snällt att de hjälpte oss. Komiskt att jag har bil men inget körkort.
Inte mycket har hänt efter det. Brandon o hans vänner hängde ett tag här, jag städade köket litegrann och längst upp i ett skåp hittar jag ett helt akvarium, fast det var inga fiskar i såklart.

Tog en söt bild på isabella när hon dansade ballet idag, lägger upp imorgon.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0