Kortis

Har precis suttit en låång stund på fiket och ätit grillad ostmacka och druckit kaffe, dvs sen söndagsfrukost.
Jag och Brandon latade oss igår kväll, köpte pizza och godis (Stor skillnad mellan mig och Brandon när det gäller godis. Jag ber Brandon att köpa lite godis att ha till filmen, han kommer hem med en såndar minipåse med M&M som kostar typ 3 kronor och förväntar oss att dela på den, jag hade liksom ställt fram mittemellan-stora skålen redo att hälla i "allt" godis, kan säga att M&Mn täckte knappt en liten hörna i skålen.)
Vi såg på filmen Ghostbuster, åhh den är alltid lika rolig, efter det satte vi på tvserien It's always sunny in philadelphia, som vi har lånat på dvd. Somnade runt ett och sedan vaknade vid halv tio imorse. Jag är typ trött hela tiden.
Oh förresten, för er som gillar Dexter, säsong 5 går ju på teve här i USA nu. Vi har dock inte teve och den kanalen, men kanalen den går på Showtime har nåt sammarbete med Youtube, så jag såg precis första acsnittet av säsong 5 på Youttube, skitbra kvalite. Det ni.

Nu ska jag traska hemåt igen. Ska gå förbi hantverksaffären som ligger bredvid vår lägenhet och köpa spik och krok och skruvar. Idag ska hyllor upp på väggarna minsann!

Ps , på onsdag ska nån man komma och installera internet hos oss, woooho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0