Jobbintervju klockan 11 idag

Gick och la mig sent i gårkväll. Jag visade Brandon och hans vän Dan svenska filmer på netflix.com. Häromdagen fick de se Tillsammans. Igår Smala Susie. De gillade dom. Good, svenska filmer har det där lilla extra liksom!

Om typ en timme ska jag vara på jobbintervju i Seal Beach, på ett fik där.
De kommer säkert fråga om mina kaffekunskaper. Allt jag vet är att jag tycker om starkt svart kaffe. Yay!
I London jobbade jag nån månad på ett cafe och då fick jag lära mig espressomaskinen och mjölk steam och allt det där. Men jag måste ha en snabb update för att komma ihåg exakt. Jag vet att jag tyckte det var svårt att få till mjölken sädår fluffig och god. Och i USA är det ju ganska hysteri med att få sitt latte perfekt osv osv.
Oh well, får väl se hur intervjun går. Jag vill att Spa och skönhets-salongen ska ringa tillbaka mig NU! Det var så skön och avslappnad miljö där och jag skulle absolut inte ha nåt emot att sitta vid deras reception och se hur kunder får bli lyxigt omhändertagna! Hellre det än med ett vitt förkläde, liten keps och mjölkskum som sprutar åt alla håll från espressomaskinen och arga kunder står och väntar. Hjälp!

Wish me luck! Nu måste jag byta om och göra mig iordning, sitter i morgonrock nu, mysmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0