Intervjun

Intervjun gick bra kändes det som. Och såvida inte kvinnan som intervjuade mig är en bra skådis, verkade hon gilla mig också. Hon frågade lite frågor och sa att de tycker att det bara är roligt att jag är svensk och det gör inget att jag har en brytning, eftersom de flesta kunder mest tycker att det är kul. Hon visade mig runt på stället, det var riktigt stort, både spa och salong. Jättefin verkligen. Det är hon och hennes fästmö som öppnar stället tillsammans. De är från Jamaica och Indien.
Och jag nämnde att om jag får jobbet, så ska de veta att jag kommer att åka och se min familj 2 veckor i december och sa att jag ville berätta det direkt, långt innann, det tyckte hon va jättebra att jag gjorde.
Well, hon sa att de haft 70 som fyllt i ansökningar. Men hon hade bestämt sig för att bara intervjua 25 av dom, en av dom var ju jag då. Så, jag hoppas verkligen att jag får jobbet, vore såå himla skönt, börjar bli rastlös av att vara arbetslös. Vi får väl se.

Skönt att en intervju för en gångs skull kändes bra iaf! Och det ger bra erfarenhet, jag känner mig säkrare och säkrare för varje intervju.

Jag har precis ätit hamburgare. Jag är såå mätt och min mage är såå svullen, jag ser gravid ut i min långklänning. måste vila lite. Tjo.

Kommentarer
Postat av: syrran

:) Hoppas du får jobbet! I vilket fall som helst märker du ju att intervjuerna går bättre och bättre, det är ju skitbra!

2010-10-14 @ 09:50:00
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2010-10-14 @ 10:35:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0