IKEA

Har precis suttit och fyllt i en jobbansökan online på IKEA.com, de hade endel jobb öppna.  Däremot är det 3 bussar dit från mig. Eller 18 minuters bilfärd. Det får det vara värt, om jag skulle lyckas komma in där, IKEA vore ju skitbra faktiskt. Och de borde väl fatta vad bra det vore för dom att anställa en svensk haha.

Nu ska jag ta kort på bäddsoffe-ramen och lägga ut på Craigslist.com. 50 dollar eller bäst erbjudande. Sen kan vi förhoppningsvis köpa en soffa för 25 bucks på second hand och gå med 25 dollar vinst, dvs riktig middag ikväll typ haha, förlåt, jag får oss att låta som om vi sitter här och svälter, men alltså, seriöst, det är riktigt riktigt knapert just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0