Home sweet home



Har inte hunnit fixa så mycket i sovrummet ännu. Men jag gillar påslakanet.


Jag gillar garderobsdörren och guldspegeln också.


Fotpall eller typ en slags pall. Jag blev hursomhelst förälskad i den
i en secondhand affär och den blev min för 12 dollar.


Nära och kära på mitt nattduksbord, saknar er!


Gamla möbler. Och ja, det är Brandons högtalare vi har som nattduksbord.


Såhär ser hallen ut från köket.


Cykeln ska ej vara där i hallen egentligen!! Hylla med dvder.


Syrran och jag. Blommor i London. Ett kort från Camden i London. Kul att rama in sina egna bilder!


Hall och man kan se Brandon där borta i vardagsrummet.


Taxi i San Francisco. Brandons familj. Mamma och pappa!


På stora bilden är det Brandons småsyskon plus 23åriga lillasyster och hans låtsasfaster, tog bilden i en
park förra våren.


En bild jag tog på Universeum i Gbg i våras.


Jäkla cykel...


Vill ha en kattpiss-fri soffa NU!


Bastard!


Allt är rött och lila i vår teve. Vill ha grön färg med!





Kommentarer
Postat av: syrran

Ni har fått det jättefint ju!Vill komma och hälsa på:)

2010-10-15 @ 08:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0