Hemma igen

Nu har jag vart på ett shopping center som heter Los Cerritos. Hade föredragit att åka dit och shoppa än att leta efter jobb. Jag fyllde i några jobbansökningar. Det verkar som att dom flesta affärerna börjar anställa i början av november för högtiderna vilket inte är till någon fördel för mig eftersom jag åker hem 2 veckor i december. Så himla tokigt att det skulle bli såhär, men å andra sidan vill jag verkligen hem till jul eftersom det var 2 år sedan sist.

Ute har det regnat hela dagen. Åska och blixtrar har det vart också. Nyss kom det en varning på teven om åskstormar, men det verkade röra sig mest i East Central LA, vi bor ju som tur är i Long beach. Hoppas den ej kommer hit bara, verkar ganska seriöst.

Nu ska jag laga fiskpinnar med Mac and cheese, sååå gott men såååå hälsosam mat haha, men mac and cheese är billigt så det är min ursäkt idag. Igår blev det ingen köttfärslimpa, jag lagade köttbullar med kokt potatis, gräddsås och lingsonsylt istället, inte fy skam det heller.

Hörs senare. Kan till och med ta ett kort på ett väldigt mörkt och grått Long Beach och lägga upp då med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0