Hello

På fiket, tvärs över gatan, igeen.
Vill ha internet hemma NU.
Gick runt på 2nd street igår och sökte jobb. Inte alltför många ställen som anställer just nu. Det är tungt, så himla tungt att varje dag behöva gå runt och känna en tung sten trycka ner mig med oro över att hitta jobb.
Men jag hoppas att det löser sig snart. Undrar hur stor chans jag har på jobbet i klädaffären, där jag har en jobbintervju nästa vecka. Har ju ingen erfarenhet av att jobba i klädaffär, så om de intervjuar nån annan som har det, minskar ju såklart mina chanser.

Igår skrev jag att jag beställde kort som jag skulle rama in. Korten blev jättefina. Verkligen värt att gå till en riktig fotoaffär. Behöver dock några till ramar och kanske förstora några mer kort. Får se, ska börja med att hänga dessa på väggen.
Fortfarande mycket att packa upp eller sortera osv.
Bilder kommer när det ser lite mer städat och trevligt ut.

Inte mycket nytt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0