Hello!

Klockan är halv tolv på förmiddagen här, usch jag är så trött hela tiden.
Pratade nyss med mamma på skype, såå himla smidigt och bra och bäst av allt att det är gratis. Vem skapade skype? Tack till dig.

Nu ska jag kolla upp bussar och så ska jag antingen ta bussen till Downtown Long beach eller till Seal Beach som ligger en strand ifrån Long beach, cirka 20 min buss härifrån. Är sugen på Seal beach eftersom jag ännu ej gått runt och sökt jobb där. Åh andra sidan är det tydligen väldigt litet och det är alltid otäckt att åka till nytt ställe med buss och så går jag säkert vilse. Okejdå, gps i mobilen kan iofs rädda mig, det är komiskt att jag nu är så beroende av google map på min mobil, jag som förut t.om tyckte att alla mobiler med sådana där extra saker var sååå onödiga.

Hur som helst. Nånstans ska jag. Fast helst hade jag velat ligga i soffan och titta på film och äta godis. Varför är jag mer trött nu än jag var när jag jobbade heltid? Och jag måste göra nåt med min motion och vikten. Varför är det såå svårt att gå ner 5 kilo? Jag är inte tjock, men det är de där små extrakilona som känns så onödiga. Ska nog alltid försöka ha hemma lite nötter och god frukt, för om kvällarna kommer alltid det där sötsuget och det är svårt att hejda sig då.

Visstja, jag skulle ju ut och söka jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0