hej igen

Wow, powerwalkat samtidigt som jag letat jobb. Folk måste ha tyckt att jag bara swischat fram på 2nd street.
Tog mig till secondhandaffären, de gick igenom mina kläder. Några klänningar tog jag faktiskt med hem för även om de gillade dom i affären var dom lite för somriga, de tar mest in höstkläder nu. Detta tycker jag iofs är ganska tokigt för vem går egentligen runt i varma höstkläder i soliga LA?????
Jag kände inte för att skänka bort det helt enkelt, fast lite skänkte jag bort som de ej ville köpa.
Sedan fick jag välja på 32 dollar cash eller 45 dollar store credit, jag valde såklart store credit! Jag tänkte faktiskt somsåhär, jag älskar iofs kläderna där, men så självisk är jag inte. Tänk om jag inte hunnit få så mycket pengar innan jul, då kan jag ju använda store crediten där till julklappar! Yaaay! Haha förlåt kära familj.

Tyvärr inga jobb på andra sidan av 2nd street dock. Fast Banana Republic is hiring, fast de hänvisade mig att gå online. USCH jag hatar alla stora företag som bara hänvisar online, hur personligt är det liksom? Tidigare idag sökte jag jobb på Blockbuster online, de hänvisade mig också dit. Blockbuster är en film o tvspel-butik.

När jag kom hem gick jag tvärs över gatan till den lilla familjähda pizza-restaurangen och fyllde i en jobbansökan. Hon sa att managern skulle gå igenom endel av ansökningarna ikväll, men mer visste hon ej. De skulle iaf börja intervjua nästa vecka.
Hoppas på det jobbet med, så skönt att bo tvärs över gatan som sagt. Det måste väl ge pluspoäng?

Nu ska jag äta lunch. Har lagat pizza på pitabröd. Körde idag alfredosås istället för tomatsås, gott det med!



Kommentarer
Postat av: syrran

pizzeriajobbet vore perfekt, de måste ju fatta själva hur bra det är att du bor nära!

2010-10-23 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0