Godnatt!

Tack för peppandet med mitt jobbletande!
Även om jag känner mig lite nervös inför intervjuer, har jag lärt mig ganska bra att slappna av och bara vara mig själv vid sådana situationer. Det är ju tack vare erfarenhet jag fått av alla olika intervjuer jag haft både från London och här. Man växer och mognar väldigt mycket när man bor i ett annat land och det är ju ingen annan som kan fixa allt för en, så då får man bara acceptera läget och försöka att inte ge upp, även fast jag många gånger velat ge upp.

Sitter och småtittar lite på teve nu, det är live på teven när dom får upp gruvarbetarna i Chile. Gu va underbart det måste vara för dom och deras familjer.

Ska försöka att sova snart, så jag kan gå upp tidigt imorgon och duscha och fixa mina naglar, det är ju som sagt en skönhetssalong och då måste man ju ändå se lite fixad ut. Men jag har ett fult sår på min högra tumme, jag brände mig nämligen på ugnen för en vecka sedan, nu har det liksom svullnat upp rött runtomkring såret och sårskropan är gul och ful. Brukar det vara så efter man bränt sig på ugnen???
Får sätta på ett plåster på den inför intervjun, jag har både blåa och rosa plåster, så det kan nog bli snyyygt. HA!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: syster

Eller hur, tänk vad mycket tuffare du blir än om allt bara gick som på räls. Massor med lycka till på salongen!

2010-10-13 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0