Godnatt!

Nu har jag tagit ur linserna och borstat tänderna. Det där Pawn shop-programmet har startat på teven igen, jag sitter uppe och väntar på Brandon, han är på väg hem.
Det var en kille som kom in till Pawn shop-affären och hade ett  spanskt guldmynt från 1700-talet. Han hade räknat med att få cirka 2 tusen dollar för det. En expert kommer och tittar på myntet. Det visar sig att det var värt 18 000 dollar. Så killen sålde det för 11 tusen dollar till Pawn shop-affären. Jag blev så glad för hans skull!

Godnatt, hörs imorgon!


Nyborstade gaddar, brillorna på så att jag kan vila ögonen från linserna
och min mysiga pyjamas jag fick förra julen av Brandons mamma.

Kommentarer
Postat av: Karin G

Du är jättefin på pyjamasbilden. Hoppas att interjun i morgon går bra!

2010-10-26 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0