Godmorgon!

Hade satt klockan på 08.00 imorse och jag vaknade, men tänkte ligga kvar lite längre och så vaknade jag igen 10.17, yay! Jag gick till och med och la mig vid midnatt, fast det tog ett tag innan jag kunde somna. Först och främst så är jag ju som sagt ett kuddfreak, så mina tre kuddar måste ligga perfekt och exakt som jag vill ha det, annars ligger inte mitt huvud bekvämt, detta är dock bara ett problem då jag är i mitt hem, sova på golv utan kudde funkar det också när jag ej är hemma.
Sedan så hade jag en tungt sovandes Brandon som hade somnat 1 timme tidigare, vilket inte gjorde det lättare att somna. Sist men inte minst, jag ligger där och försöker sova, jag hör alltid konstiga ljud i gamla byggander, sedan så börjar dörren öppnas, jag tycker det är jätteläskigt och tittar upp bakom täcket, så kommer Mozart innan och lägger sig på mattan och somnar direkt.

Sitter nu och klunkar morgonkaffet. Jag måste vara kissnödig inför drogtestet på Ralphs idag, haha. Känns dock hur konstigt som helst att gå in till en mataffärs toalett och fixa ett kissprov. Wiierd.

Idag tror jag att vi ska köpa en "25-dollars soffa" från secondhand-affären Goodwill. Vi har ju som sagt redan gett upp bäddsoffan som Mozart förstört. Och om vi nu hittar nån bra och billig soffa idag, så ska vi spraya den mednåt katter ej gillar och så ska vi ställa en skål med skivna citroner eftersom mamma sa att katter ej gillar det. Brandon hade dock hört apelsiner så kan hända att vi slänger in några apelsiner då med. Jag undrar vart vi ska sitta....haha!

Mitt öga är fortfarande lite svullet vilket inte är så himla kul...


Mozart skrämde mig last night.


Svullet öga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0