Friday!

Komiskt. Jag hade hållt mig fram till drogtestet på Ralphs eftersom Brandon sagt att de brukar vara kissprov.
Men icke då. Jag fick ha en plastpinne med liten bomullsbit på i munnen mot kinden i 2 minuter och sen sticka ner plastpinnen i ett rör med nån vätska. That's it. Iofs tyckte jag att det vart bättre, gick fort och smidigt.Efter det lämnade jag affären och skyndade iväg för att kissa haha.
Jag tog sedan en promenad till alla Vintage-affärer på 4th street, Ralphs ligger nämligen i början av den gatan.
Hittade inget i secondhandaffären, vintage-affärerna är alldeles för dyra för mig.
Men sedan tittade jag snabbt in i en antik-affäre och jag kom ut med en annorlunda hängkrok. Huuur smart som helst. Jag kände mig nääästan som dom i American Pickers när jag var inne i antikaffären och hoppade upp och ner över saker.
Krok-brädan blev min för 8 dollar.


Den kan bli ännu bredare om man vill, eller mindre, bara att veckla ut!
Jag ska dock hänga upp den vid ytterdörren på en tom vägg där. Se bild nedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0