Duscha laga mat? Laga mat duscha?

Nu ska jag duscha och sen laga mat. Kyckling på tining, men vet inte vad jag ska göra med den. Är sååå orke- och fantasilös! Sökte iaf jobb på 3 motell, ingen behövde personal dock men de fick mitt cv, ett hotell där jag fyllde i en jobbansökningsblankett, fast killen i lobbyn visste inte om de behövde mer personal eller ej. Och sen sökte jag jobb på en nyöppnad kines-restaurang på 2nd street där jag fyllde i jobbansökningsblankett, de har intervjuer hela veckan, hoppas jag få gå på intervju! Och sist men inte minst, fyllde jag också i en jobbansökningsblankett på en liten butik också den på 2nd street, de behövde nån för helger och kvällar.
Hoppas på att få jobb snarast möjligt för ju tidigare jag får jobb, desto längre ifrån är december då jag behöver 2 veckors ledigt haha. Jobbigt det här alltså.

Dusch var det ja! Eller iofs är det bättre att duscha efter att jag lagat mat, för det blir bland sådant stek-os!


Fönstret ovanför duschen. Tycker det är mysigt på nåt sätt att ha en palm och en billboard
utanför att titta på. Vet inte varför, men det känns väl lite amerikanskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0