Bilder från mobilen






Vi är såååå arga på Mozart. Han har kissat i soffan tre gånger, på mindre än
ett dygn. Vi har spenderat kvällen med att skrubba skrubba skrubba,
ta med hela sofffodralet till tvättomaten och tvätta tvätta och sen hem och
skrubba igen, imorgon ska vi ta med den och tvätta en gång till,
försäkerhets skull..så ni som kommer och hälsar på, rebecka, behöver icke
vara oroliga för att sova i kattpiss, haha. Don't worry!
Vi är som sagt mycket arga på Mozart och har även vart i djuraffären och frågat
om råd, han trodde att om vi nyligen bytt kattsand kan det vara pga det, annars
flyttningen. Vi får väl se..




Jag i provhytten på Forever21, efter jobbintervjun igår. Tycker det är
mycket snyggt med skinnjackan som har fårpälskrage, fejk, jackan på
Forever21 var dock väldigt liten i storleken, kunde ej få upp dragkedjan haha,
men vet att Target har samma varianter, för samma pris, så ska prova dom med!
Så..kan jag köpa..om jag någonsin får ett jobb med lön alltså, åhh va det är jobbigt att
ej kunna shoppa, hösten är ju den roligaste årstiden och det har faktiskt vart höstigt väder
här på senare tid.


I en annan provhytt, på en grym secondhandaffär på Second street här
i Long Beach. Den klänningen kostade bara 10 dollar, men den var alldeles
för tight och liten. Ni kan ej se på bilden men dragkedjan är öppen på andra sidan
och dessutom höll jag på att tappa andan så tight var den. Men såå söt. Åhh.


På en kort liten kvällspromenad med Brandon utmed havet här
i Long beach. Det är så fint att bo så nära havet här, för varje gång man
kommer nerför gatan och ser Stilla havet öppna sig framför ögonen känner
jag en sån frihets-känsla, det är häftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0