Barnvakt

Jag och Brandon ar barnvakt at hans smasyskon ikvall. Brandons mamma Patty och man Joel skulle pa Halloween-party.
Nu har vi precis nattat lilla Isabella och Joaquin, sa jag och Brandon ska se pa otack Horror-film. Jag lar val inte kunna sova inatt heller da...vi ska dock aka hela vagen hem till Long Beach efter att Patty och Joel kommit hem. Brandon valde det, eftersom han hade nat med bilshopen att gora imorgonbitti. Sedan sa ska vi tillbaka till Redondo beach imorgon eftermiddag igen och Trick and Treat med Isabella och Joaquin. Myspys!

Hade tankt lagga upp lite bilder fran mobilen har nu, men denna dator dom har tar for evigt att fa nagot gjort pa, sa det far bli imorgon istallet. Da ska jag minsann ta mysiga Halloweeenbilder ocksa!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0