Alex's bar

Jag är lite sugen på att gå till Alex's bar på fredag. Det är bra det stället, för inträdet är bara 5 dollar nu på fredag och vill man ta en öl, kostar det också $5. Och musiken från Rocky horror picture show gillar jag. Och B-52s har en del bra sånger som jag är säker på att ett coverband kan göra bra dom med. Maybe baby.

Fri, Oct 29, 2010
RHPS-Lips.jpg
Dammit Janet (Rocky Horror Picture Show Tribute), Hard Copy Rebels,
The Commotions as the B-52s - $5



Förresten så har jag ingen aning om vad vi ska göra på Halloween, har inte ens nån ide man ka klä ut sig till, har ju inte jättemycket pengar att införskaffa det med heller. Kanske kan köra en snål variant, dvs, Brandon kan klä ut sig till mig och använda mina kläder och smink och jag kan klä ut mig till Brandon i hans kläder och med en svart strumpbyxa på huvudet....det blir nog mest kul för mig att titta på Brandon i klänning och smink...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0