Vill se!

Jag och Brandon har tänkt att gå och se filmen 127 hours på bio denna vecka. Den verkar jättbra! Jag älskar överlevnadsfilmer, så hoppas denna är bra.
Brandons syrra Jaqcui och jag satt idag och pratade om film och vi båda konstaterade att vi absoluut inte hade haft något emot att sitta och se på huvudrollsinnehavaren James Franco i 127 timmar heller för den delen, too bad att dom har klippt filmen kortare än så. James är ju sååå snygg och charmig.

Förresten, angående college jag skulle till idag och registrera mig, blev tyvärr inte idag. Brandons syter Natalie var tvungen att jobba, så vi tar det i början av nästa vecka istället.

Se trailern av 127 hours här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0