Trick or Treat

Igår på Halloween gick hela Brandons familj och Trick or Treat med småbarnen. Annars hände inte så mycket mera, lite synd att Halloween skulle landa på en söndag liksom. Därav alla fester på lördagskvällen då vi var barnvakter. Typiskt!
Men det är ganska mysigt att gå runt deras kvarter och Trick or Treat, då får man liksom en liten glimt av hur människor bor vilket är ganska roligt.


Isabella var en "crazy" häxa.


Innan Trick or Treat.


Joaquin var en Ninja.


Jag hade lovat Isabella att vara en häxa med henne, men alla billiga
häxhattar var slutsålda överallt så jag hittade en fin ögonmask för billig
slant! Plus att jag sprayade håret rosa och blå.


Pumpkins!


Trick or Treat!

Detta hus var riktigt roligt, för dom hade på läskiga ljud ganska högt,
sedan så satt en på balkongen på översta våning och hde mixtrat med en
mic och så satt han där och kommenterade alla i micen och sköntade och hans
röst lät läskig. Han var riktigt underhållande.


En del av oss alla.


Jag var typ en fågel...


Sötisar!


Innan vi åkte till Redondo Beach, lämnade jag och Brandon en skål med godis
utanför vår dörr. När vi kom hem vid 2 i natt var allt kvar. Så, nu är vi fast med
alla dessa jäkla chokladbitar. Usch jag spyr så mycket vi ätit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0