Tillbaka

Nu är vi hemma från IKEA igen. Mätta blev vi, men också lite besvikna. Presentkortet vi hade gällde ej i restaurangen, så där står vi med varsin köttbulletallrik, en chockladtårtebit vi ska dela och så hade Brandon brassat på att ha en pepsi till detta. Sluta med att jag fick betala med mitt svenska kreditkort. Tur att köttbulletallrikarna var så billiga, så alltihopa slutade på totalt 10 dollar. Men det är surt ändå, när vi hade tänkt använda presentkortet och spara pengar. Hittade iaf söta dricksglas, dom är lite annorlunda eftersom dom är ganska höga. Sedan så köpte vi glödlampor och batterier. Och två kökshanddukar och en kökspapper hållare i rött plast för 99 cent. Fast vi betalade ju med presentkortet så det kostade oss inget.
Sedan hade jag tänkt köpa en marabouchokladkaka (mitt nyttiga liv går icke bra...) och så hade jag lovat Brandons mamma att köpa en påse med frysa köttbullar åt henne, men då tar de ej emot presentkortet i Swedish market heller, detta var 5 minuter innan de stängde, så orkade ej tjaffsa då hon i kassan såg så trött ut och helst ville sluta jobbet och gå hem. Men jag tror faktiskt att man kan ta varorna från Swedish market och betala för det inne i själva "ikea-affären", ska iaf testa det nästa gång, för de har ju endel matprodukter precis vid kassan där med.

Hur som haver...jag är själv ikväll. Brandon och sin vän Dan drog till några killar som precis flyttat in i ett litet hus de ska hyra i ett år här i Long Beach. Verkade vara en såndär "karl'-kväll" då de drog med sig ett 6 pack med öl innan de gick, så jag och Mozart har det nog mysigare här hemma. Maraboun chokladen hade ju dock suttit fint nu alltså, skit skit skit!


6pack-glas för 5 dollar. Dom är söta, tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0