TACK MORMOR!

Fick brev från mormor idag! Blev jättejätteglad! Du lyckades verkligen tricka tullen denna gång!
Mormor hade ett kuvert på utsidan, sedan ett annat kuvert på insidan och i det kuvertet låg ett paket med roliga servetter (gillar dom jättemycket, tack!) och I servettpaketet hade mormor gömt en marabou chokladkaka!
Mormor börjar bli en expert på att föra in svensk Marabou till sitt lilla barnbarn i Amerika, tidigare så har ju tullen alltid öppnat hennes brev och snott godiset och till mig har det kommit ett öppnat kuvert med ett brev där det står att hoppas jag gillar godiset, men så har det inte vart något godis haha! Men denna gång minsann, jag ska verkligen njuta av min Marabou! Såå mycket godare än amerikansk choklad.

Tack mormor!


Två kuvert, ett paket servetter och en chokladkaka gömt i servettpaketet, haha!





Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Mamma är smart helt enkelt. Tur att vi har henne. Kram

2010-11-01 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0