TACK MAMMA!

Idag bankade brevbäraren på dörren med ett brev från mamma! Tror kuvertet var för stort för brevluckan vi har på gården.
Åh va glad jag blev! och Brandon blev såklart överlycklig för påsen med mormors löständer-godiset, hans favorit bland svenskt godis. Jag mmsade Brandon en bild på påsen och skrev att han måste skynda sig hem annars äter jag upp det.
Förresten mamma, tuur att du hade en påse kring mannagryn-pulvret, boxen hade hål på sidan av botten och luckan man öppar paketet med hade öppnats haha. Man gött ska det bli med mannagrynsgröt! Min favvo!


En nackdel med dessa kuvert dock är att fodringen i kuvertert ramlar ut
på golvet när jag är för ivirg med att öppna det. Klant-Anna.


Nu vet ni vad jag ska spendera eftermiddagen med iaf...
tidningar och choklad!


Tack mamma! Tycker om skjort-blusen jättemycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0