Symaskin

Nya kameror, laptops, ipods i all ära, men skulle jag spara ihop till något stort och dyrt nu så skulle det vara en symaskin. Fick ett sånt himla sug efter att sitta och sy och göra om eller laga kläder, ja helt enkelt sy om saker man redan har till nya saker. Och köpa fina tyger i affärer eller på loppis. Göra personliga julklappar.
I väntan på att få svar om jag får jobbet jag sökt eller ej har jag så mycket tid på mina händer så därför sitter jag här med en skalle där kreativiteten bubblar över. En symaskin hade vart roligt att få ha.

Fast jo, också en laptop med grymma porgram för fotoredigering vore trevligt att ha också. Och en grym kamera med. Jag bara vill ha och vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0