Storstädning

Idag har jag typ storstädat.
Sorterat köksluckorna, tvättat badrummet-iaf handfat och sånt och dammsugit. Och dammsugit och dammat av i sovrummet, dammsugit hallen, städat upp lite och dammsugit vardagsrummet inkluderat "Mozarts badrum", vi har alltså hans kattlåda i en garderob där vi också har våran städskrubb. Men framför allt, idag har jag skurat köksgolvet, för hand. Ja, jag satt på mina knän och skrubbade. Jag kom på att det är så himla mycket mer effektivt speciellt då köket är såpass litet. Gu va rent köksgolvet är nu. Jag gjorde en stor scen av när jag skulle visa Brandon "mitt verk". Jag sa om och om igen "It's shining, shiiiiining". Brandon verkade iaf lite impad.


Haha, det ser jättestökigt ut i köksluckorna, men det äääär faktiskt
organiserat i perfekt ordning, tror det eller ej.


Guuuu vilket rent köksgolv.


Ett dammsugsrent vardagsrum. Soffan är den från Second hand-affären
för billig peng. Jag gillar den vinröda färgen, men de gula fransarna på
de stora kuddorna är riktigt fula, faast, riktigt fula saker kan ibland vara
så fula att det liksom blir ganska snyggt.
Mozart är med på ett hörn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0