"Old Town" Stockholm

Var på en Thrift store idag. Det är alltså en ganska billig secondhand-affär här i USA. Heter det vintage är det dyrt.
Hittade en inramad målning  av Gamla stan i Stockholm där. Roligt va? Inte det första man tänker att man ska hitta på en secondhand-affär i USA. Jag kunde inte låta bli att köpa den. Nu hänger den över soffan.


Old Town.


Jag kollade med förstoringsglas på bilden och en skylt står det "Kurt Svenssons konsthandel".
En annan skylt säger "Konditor".


Hängde även upp en bild jag tog på en staty på Getty Museum här i LA.


Tycker att resultatet blev gulligt.

Jag köpte även en svart väska och en adventsljusstake:


Enkel svart handväska för billig penning.


Jag har mest axelremsväskor så det kan vara kul att variera med en
handväska.


Om en vecka ska jag minsann tända det första ljuset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0