Min dag


Först vaknade jag och drack mitt morgonkaffe samtidigt som jag kollade på alla de där svenska nyheterna online och sedan en liten "blogg-runda".
Efter det smörjde jag in mig med solskyddsfaktor och sedan promenderade jag ner till stranden. Denna gång med en batteriladdad ipod. Yay!
Låg på stranden och latade mig i kanske 1.5 timme.
Sedan traskade jag hemåt igen och duschade. Sedan tittade jag på Skavlan på svtplay. Sedan blev det att prata med jobbställena som ringde oså.
Nu är jag hungrig och ska lista ut vad vi ska äta ikväll. Vi har ju inte riktigt råd att gå ut förtillfället, tyvärr, jag lääängtar så tills vi har jobb och inkom så vi kan gå ut till barer på 2nd street och i Downtown! Men kanske att vi latar oss och köper lite hämtmat ikväll ändå, portionerna kommer så stora här så vi brukar nästan alltid dela på en meal, så då blir det inte så dyrt faktiskt.






Soliga hälsningar från Kalifornien till er där hemma i snöstorm. PUSS och KRAM!

Kommentarer
Postat av: syrran

SÖT!

2010-11-06 @ 05:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0