Lazy

USCH va lat jag har vart idag. Somnade sent så jag vaknade sent. Åt frukost läänge. Tittade på förra veckans Skavlan på Svtplay. Och nu är klockan redan 13.00.
Det är "bara" 21 grader ute så inte riktigt ligga på stranden väder-trust me, havsvindarna är kalla, så för att kunna uppskatta det ska det helst vara mycket varmt och soligt så att det kombinerar varann bra.
Det ska dock blir varmare till helgen och början av nästa vecka.

Jag ska laga lunch nu och samla krafterna och släpa mig ut genom ytterdörren och ta en liten promenad iaf.
Ikväll ska vi nog åka till Brandons familj och hälsa på i Redondo Beach, kanske kan tajma in att komma dit vid deras middagtid, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0