Jag fryser!

Brr, det är såå kallt här ikväll. Kanske inte lika kallt som hemma hos er, men för att ena dagen ha sol och 30 grader och nästa dag ha kalla vindar och råkall kyla, då är det jättejobbigt för man blir förkyld hela tiden.
Kom nyss hem, har stått utanför en affär en liten bra bit iväg från vår bostad. Brandon skulle ha hämtat mig därifrån, men han missuppfattade det hela och trodde att jag var i downtown long beach medans jag var på ett helt annat ställe. Och hans mobil krånglar dessutom. Så ja, jag stod ute och väntade i nästan en timme sedan tog jag bussen hem. Nu är jag lite småsur på Brandon. 

Nu måste jag få upp värmen rejält! Vill ju inte sitta och snora på jobbintervjun imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0