Jag är arg!

Ringde precis mataffären Ralphs där jag hade jobbintervju och drogtest och allt. Nu sa dom i telefon att dom visst inte kunde anställa någon eftersom de inte hade tillräckligt med timmar över så de har tagit anställda från andra affärer dit istället. Han sa att jag alltid kunde komma förbi nån annangång och se om de anställer.
Usch vad jag är upprörd. Varför slösade dom folks tid och ger falska förhoppningar då isåfall?

Nu måste jag börja om från början igen...om det inte går något vidare kommer jag väl iaf hem till jul då isf. Fast å andra sidan kommer jag ju ha detta helvete när jag kommer tillbaka istället..


Kommentarer
Postat av: syrran

MEN vad dumma de är! Nu har du nog träffat på alla idiotarbetsgivare som finns i LA, känner på mig att en bra står på tur snart. kram!

2010-11-04 @ 22:35:11
Postat av: Moster Karin

Bra att du ringde i alla fall så behöver du inte slösa tid på att tänka på dem. Vet inte vad jag ska peppa dig med faktiskt. Du är fantastisk som inte ger upp.

2010-11-05 @ 06:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0