Imorgon fredag

Jag har försökt få tag på den där managern på IKEA ett tag nu, men så pratade jag med en annan som jobbar där och då sa dom att managern inte vart inne på hela dagen, men att jag kunde testa ringa imorgon efter klockan 2.
Urrhhg va jobbigt att behöva vänta på svar och sånt. Jaja, får väl testa och ringa efter 2 imorgon helt enkelt.
Men om jag inte hör något imorgon, då antar jag väl att jag ej får jobbet? Vill iaf gärna veta innan helgen, det är liksom svårt att slappna av när man väntar på information.
Plus att jag vill veta om jag måste ändra flygdatum eller ej.


Kommentarer
Postat av: Mostern igen

Hoppas att du får jobbet. Men om du inte får det, fråga lite om varför så lär du dig till nästa gång. Fråga om de tror att det kommer ut fler jobb också. Och rikta sen in dig på lussekatter och köttbullar i Sverige. Kram Karin

2010-11-19 @ 06:16:59
Postat av: Syrran

Håller med mostern:) Du och managern fick ju bra kontakt, han kanske har lite tips och råd till dig. Skadar inte att fråga!

2010-11-19 @ 08:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0