Hey

Har fortfarande inte hört något nytt ifrån Ikea sedan de ringde och bad  om personer jag arbetat med nummer.
De sa ju att man skulle få reda på om man får jobbet eller ej innan Thanksgiving och det är ju imorgon.

Har annars inte gjort mycket idag. Nu ångrar jag lite att jag inte tog en långpromenad på förmiddagen då solen var framme en liten stund. Nu börjar det mörkna och bli ännu kyligare. Jag hann köra en tvätt idag, har kommit på att vi borde tvätta minst en gång i veckan så det slipper bli så himla mycket på samma gång.
Nu är jag rätt så sömnig, det beror nog på att jag är hungrig. Måste laga middag nu, åt bara en macka till frukost-lunch. Det blir ju så när man somnar sent och vaknar sent.
Husmanskost är jag sugen på. Ska googla recept!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0