Godnatt

Ute regnar det och blåser, mitt favvoväder i LA alltså, tro det eller ej. I Sverige uppskattar man ju solen mer, men i LA tar man solen för givet så då uppskattas helt enkelt regnet mer, av mig iaf. LA-bor gillar inte kallt väder och regn så värst mycket faktiskt.
Nu ska jag snart sova, ska bara kolla på netflix.com om dom har några nya filmer som man kan titta på via datorn.
Har precis beställt-hyrt dokumentären The Bridge, ni vet, de hade en kamera uppe vid Golden gate bron och det är så himla många som tar livet av sig där genom att hoppa ifrån bron. Dokumentären har jag hört ska vara väldigt stark.

Godmorgon till er där hemma, godnatt over here.
Puss!


Kommentarer
Postat av: syrran

Vad fin bild på dig!

2010-11-24 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0