Godnatt!

Sitter och kollar på Conan på teve. Brandon är på bilmöte, dvs, ett stort gäng med VW och Audi-bil-tokiga karlar möts på nån parkeringsplats och snackar bilar, jämför och sånt där, Brandon är alltid så lycklig när han går på sånt. Sitter och småfnissar då jag tänker på det.

Jag har ätit alldeles för många kanelbullar idag, så nu vill jag inte ha det på länge haha.
Tror helt seriöst att jag har skapat mig ett sockerberoende, för VARJE kväll äter jag sötsaker. Icke bra. Icke bra!
Jag måste gå och köpa mina favoritfrukter, typ vindruvor och vattenmelon, som jag kan ha hemma och äta då sötsuget kommer på kvällen.

Imorgon kommer Brandons lillasyster Jacqui hem från San Francisco och stannar över Thanksgiving som är nästa vecka, bara en massa mat och mat och mat. Jag siktar in mig på pumpkin pie , ooops, mera socker!
Brandons storasyster Natalie pratade om att vi alla borde gå ut här i Long Beach på lördag, låter kul, om dom bjussar på några drinkar haha! Men det är ju så. Enda anledningen till att jag är "fast" här i lägenheten är för att jag inte har råd att gå ut och göra nåt kul!
Syyynd att Brandon inte jobbar i musikstudion i Hollywood längre, han fick gå på en hel del konserter gratis med Vip och hela köret. Men Brandon tröttnade på hur allt handlade om reklam och pengar hela tiden och att nån känd artist kom in i studion och sjöng en låt fast i typ 30 olika tagningar, sen fick Brandon sitta och klippa ihop det hela till en låt. Ja typ så, han tröttnade. Men jag hade inte haft något emot en fot in i musiklivet här i LA och gratiskonserter...å andra sidan är det ju bra att Brandon kan fixa bilar om något går sönder..oh visst ja, jag kör ju inte haha.

Oppis, vimsigt inlägg- Jag är trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0